Funderar på att sluta blogga

Jag är ledsen, men om jag inte får inspiration snart tror jag att jag slutar blogga. Ingen kommenterar, statistiken sjunker + att jag inte har någon inspiration. Kommenterar ingen slutar jag blogga. Punkt slut. Det finns liksom ingen mening med att sitta här och skriva här för mig själv....
 
Ps. Ni som faktiskt alltid kommenterar får mig såklart att på jättebra, t ex fina Ellen!

Kommentarer!
Ellen skriver:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!

Snälla sluta inte skriva! Jag älskar din novell och jag kollar in mins 3 gånger varje dag :)

Om du kollar på filmer, lyssnar på musik, kollar på bilder på WeHeartIt och Tumblr så kanske du får inspiration :D

Kram <3

Svar: Åh tack!!!! Blir super glad, får försöka, ska kolla runt lite...(:Kram<3
Bloggerskan

2013-04-23 | 18:28:44
Bloggadress: http://aboutonedirectionn.devote.se
Lol skriver:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, du får inte sluta blogga, älskar verkligen novellen! :o Snälla du får inte sluta D:

Kram <3

Svar: Tack!! Ska kolla runt på lite bilder, musik etc så får vi se om jag fortsätter...!Kram<3
Bloggerskan

2013-04-23 | 19:34:20
Clara skriver:

Nejnejnej snälla sluta inte blogga jag tycker denna novellen är jättebra och vill verkligen inte att du ska sluta skriva på den!!!

Svar: Tacktack(: Jag får se hur jag gör ...
Bloggerskan

2013-04-24 | 16:09:07
1d skriver:

nej sluta inte :(((

Svar: Får se hur det blir..
Bloggerskan

2013-04-24 | 20:34:49

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg ditt namn?

E-mail? Bara jag som ser.

Har du en blogg? Jag kollar gärna.

Vad vill du skriva?

Trackback