KOMMENTERA!!

Vissa fina läsare har såklart kommenterat, men annars - var är alla kommentarer? Ni som brukar vara så duktiga på det...Det var ju hela 17 kommenterarer för bara någon vecka sedan...Vad hände? Jag vill inte vara någon som gnäller, men det är ju dubbelt så roligt att skriva om man får lite respons. Inspirationen blir liksom lättare att hitta, och det känns roligare att skriva vilket ofta resulterar i bättre kapitel! Ville iallfall att ni skulle få veta hur jag känner, KOMMENTERA.

Kommentarer!
Ellinor skriver:

Din novell är ju jättebra! Kika gärna in på min novell också :)

Svar: Tack!! Jag är en trogen läsare av din novell redan, haha:)
Bloggerskan

2013-03-28 | 19:36:25
Bloggadress: http://onedshow.blogg.se

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg ditt namn?

E-mail? Bara jag som ser.

Har du en blogg? Jag kollar gärna.

Vad vill du skriva?

Trackback