SVAR TILL EN FRÅGA

Fick en söt fråga från en trogen läsare för någon timme sedan, närmare bestämt två. I vilket fall så ser ni ju själva frågan, eller snarare frågorna. Och som svar på den första: Jag har ingen aning. Eller alltså, jag har alltid gillat att skriva och så, men jag har aldrig gjort något sånt här förut...Detta är alltså helt nytt för mig. Och ja, jag är en directioner. Jag ÄLSKAR dom, så valet att skriva om dom kom just för att jag ofta, eller det gör jag fortfarande, fantiserar om hur det skulle va att träffa dom. Ni vet som imagine's på weheartit?
Jag läser ju såklart också fanfictions/noveller och har ju också personer som jag tycker skriver sjukt bra. Jag själv tycker däremot inte att min novell är något speciellt. Jag har ett precis lika galet fans som jag antar/förmodar att ni också är. Och nej, jag är inte huvudpersonen. Eller vissa saker kanske speglar mig, men jag har inte använt mig som någon sorts mall, om ni förstår vad jag menar? Så Celine är helt enkelt en helt påhittad figur, den finns ingen jag har kopierat henne ifrån. Men sen kan ju såklart vissa saker spegla in ganska bra på hur människor i min omgivning är osv.
Hoppas att du blev nöjd med dina svar, jag orkade helt enkelt inte ta allt det här i ett svar på kommentaren...Blev liksom enklare att ta allt i ett inlägg. 
Btw, räkna med ett nytt kapitel ikväll eller imorgon...Det är ju helg nu! Så nu finns det gott om tid att skriva, har nämligen haft x antal prov i veckan som hindrat mig från att skriva lika flitigt som vanligt...Men som jag skrev tidigare är jag iallafall back on track och reda att ta upp den iallafall hyggliga uppdateringen jag hade för ett tag sedan!

Kommentarer!
älskar att läsa din blogg johanna skriver:

hej! tack för svaren. :) jag har ändrat mitt namn om du undrar.

Svar: Ingen orsak (:
Bloggerskan

2013-03-23 | 09:59:06

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg ditt namn?

E-mail? Bara jag som ser.

Har du en blogg? Jag kollar gärna.

Vad vill du skriva?

Trackback