Konsert!!!

Jag kommer inte att uppdatera på några dagar pga konserten! Hoppas alla som ska dit har det trevligt, och ni andra får väl ha det bra ändå!!! Kram!!!<3

Kommentarer!
Clara skriver:

Jag ä glad över alla er som fick biljetter, själv kommer jag inte till konserten👎 vilket är väldigt synd, men alla andra ha så kul!!

2013-05-08 | 18:33:05
Clara skriver:

Jag är superglad för alla er som får se killarna på konserten, tyvärr är jag ingen av dem👎 men jag överlever och får se dem imon på tv 2. Längtar efter nästa del i Another World!!!

Svar: Åh vad synd!! Konserten var iallafall super, synd att du inte va där. Hoppas att filmen iaf var bra!! 👍
Bloggerskan

2013-05-08 | 21:28:52
Clara skriver:

När kommer nästa ut?!

2013-05-28 | 18:50:42
Clara skriver:

Jag kommer snart inte kolla om du uppdaterat mer😢 jag älskar din novell men om du inte lägger upp några nya delar slutar jag läsa den, börja blogga igen!!

2013-06-18 | 22:02:58

Kommentera här!

Vad heter du?
Kom ihåg ditt namn?

E-mail? Bara jag som ser.

Har du en blogg? Jag kollar gärna.

Vad vill du skriva?

Trackback